Sharps är skapad av experter inom spelbranschen och alla rankningar av operatörer på vår sida är gjorda med stor diskretion. Vi hoppas att de online spelbolagen som vi har valt ut faller dig i smaken. När du väljer att klicka på en utgående länk på vår sida, kan vi komma att erhålla provision, dock utan någon kostnad från din sida. Läs hela meddelandet här.
Logga in


Svara
 
LinkBack Ämnesverktyg
Gammal 2011-11-09, 23:35   #1
 
Reg.datum: sep 2010
Inlägg: 15
Sharp$: 287
Standard

Boston Bruins - Edmonton Oilers (NHL)


Datum: 2011-11-11
Tid: 19:00
Sport: Ishockey
Land: USA
Liga: NHL
Match: Boston Bruins - Edmonton Oilers


Nu är det såhär att jag skulle vilja ha era åsikter och tankar kring den här matchen. Jag själv, tror bombsäkert på Bruins med tanke på deras starka form de haft nu på slutet. Dessutom har de ett jävligt bra hemmafacit.

De här två lagen har då alltså mött varann 4 gånger tidigare.. Bruins har vunnit samtliga fyra matcher på fulltid och krossat de i 3/4.

För mig känns det som att allt pekar på Bruins.

Sedan har vi Oilers... Har hur bra facit som helst i år.. De har endast förlorat 3 av sina 10 senaste matcher. Överraskat har de verkligen gjort..

Jag tänkte slänga en stor summa deg på bruins rak etta..

Nu vill jag gärna att ni delar med er av era osikter och tankar då NHL inte är min starka sida

.. GLÖMDE NÄMNA.. med tanke på hur oddsen förändrats så tror man på Oilers.. Vilket skrämmer mig lite..

Tack på förhand!

Senast redigerad av RobinD den 2011-11-10 klockan 11:14. Anledning: Bold all over...
dlovanameen är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-09, 23:59   #2
 
henke111s avatar
 
Reg.datum: mar 2010
Inlägg: 884
Sharp$: 3659
Standard

Släng inte in stora summor på något du inte har koll på
__________________
Det viktigaste är inte att vinna utan deltaga!
henke111 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 07:07   #3
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 47
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Jag sitter i funderingarna om jag inte ska köra på att Boston vinner med minst 2 mål.

Bostons "hangover" börjar släppa känns det som. Dom viktiga spelarna börjar göra poäng igen, Hornton och Krejci 3 var senast.
Seguin är glödhet och lyser av självförtroende.

Har inte sett vem som kommer starta i mål för Oilers.
Khabibulin har imponerat stort med 9 insläppta på 9 matcher.

Kollade lite historia lagen emellan och tydligen var det den 17/10-2000 som Boston förlorade senast mot Oilers.
tavus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 07:16   #4
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Mitt hjärta säger Oilers, men mycket pekar på Boston. Får se om jag spelar något alls här.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 10:27   #5
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 11
Sharp$: 50
Standard

Jag skulle testa en liten summa på Oilers, 2,55(Unibet). Bruins spelar som sagt bra just nu och en hemma match är ännu bättre. Men när allt talar för en hemma seger och jag har gått in hårt, har de slutat med förlust. Så jag testar Edmonton som gärna vill slå mästarna, men dock en liten summa.

Annars testa och lira antal målspel. Båda lagen har bra defensiv just nu. Oilers har bra släppt in 9 mål på dom sista 6 matcherna. Bruins har som sagt Khabibulin.

Innan du satsar så kolla vilka som står och vilka skador lagen har.

Lycka till!

/Crom
Crom är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 12:02   #6
 
Reg.datum: aug 2011
Inlägg: 47
Sharp$: 228


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Citat:
Ursprungligen postat av Crom Visa inlägg
Jag skulle testa en liten summa på Oilers, 2,55(Unibet). Bruins spelar som sagt bra just nu och en hemma match är ännu bättre. Men när allt talar för en hemma seger och jag har gått in hårt, har de slutat med förlust. Så jag testar Edmonton som gärna vill slå mästarna, men dock en liten summa.

Annars testa och lira antal målspel. Båda lagen har bra defensiv just nu. Oilers har bra släppt in 9 mål på dom sista 6 matcherna. Bruins har som sagt Khabibulin.

Innan du satsar så kolla vilka som står och vilka skador lagen har.

Lycka till!

/Crom
Khabibulin står i Edmonton tillsammans med Dubnyk.
Boston har Thomas och Rask.

Khabibulin har börjat säsongen otroligt bra. Förra året vill han nog helst glömma.
Dubnyk har gjort riktigt bra ifrån sig med 93% men hamnar i skuggan av Khabibulin.

Rask stod senaste matchen och räddade 24 av 26. Hans första vinst efter 3 förluster.
Thomas tycker jag är världens bästa målvakt som avgör många matcher genom sitt storspel. Han är inte riktigt där han var i slutet av förra säsongen, men inte långt ifrån.
tavus är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 12:33   #7
 
nauseas avatar
 
Reg.datum: mar 2011
Ort: Göteborg
Inlägg: 368
Sharp$: 1043

Konståkning
Stats: 46 - 49 - 0
ROI: 105.74%
Vinstprocent: 48.42%

Standard

Spelar jag något alls här, så blir det en slant på Oilers ML. Men får se ikväll när jag kommer hem från jobbet. Vilka som står och skador, historik/stats bla bla osv.
nausea är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 13:25   #8
 
Reg.datum: feb 2011
Inlägg: 70
Sharp$: 268
Standard

Skulle avstå spel helt här alt lägga en mindre slant på Oilers Ml. De kan mycket väl slå Boston. Grym målvakt och imponerande spel i Oilers hittils - jag skulle inte spela mot dem speciellt med tanke på det relativt låga oddset.
NHL är inte La Liga, spelar ingen roll att Boston är champs och att de har hemmaplan, Oilers har ryckt upp sig ordentligt iår och vunnit över många av storlagen även på bortaplan.
woland är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 13:35   #9
 
Reg.datum: jan 2010
Inlägg: 70
Sharp$: 1800


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Ska bli en trevlig match att följa förhoppningsvis. Kul match i matchen blir ju mellan Seguin och Hall, fjolårets toppval i draften. Kan ju mycket väl bli en intressant fight målvakterna mellan också.

Kan vara värt att nämna att Boston ev ställer över Peverley och Paille. Peverley är tillbaka i träning men har missat en del av den varan på slutet medan Paille täckte skott med näsan senast och har opererat snoken därav. Zach Hamill är uppkallad från Providence för att täcka upp.

I spelväg hoppar jag ev på något live. Hjärtat säger Bruins men Edmonton är heta för stunden så det känns hyggligt öppet. Förhoppningsvis maler dock maskineriet ned "snorungarna" i Oilers
__________________

To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.



To view links or images in signatures your post count must be 10 or greater. You currently have 0 posts.
KungK2 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 20:59   #10
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Devan Dubnyk
Firm @ 12:15pm EST
12:15pm 'Devan Dubnyk confirmed as the starter tonight in Boston.' (@NHL_Oilers)
12:14pm 'Oilers go back to Devan Dubnyk tonight so it's Dubnyk versus Rask.' (Dustin Nielson)
11:23am We feel that due to Khabibulin's solid play in the previous game in MTL, plus his familiarity with Eastern Conference teams lends a hand to his possible start tonight. Dubnyk would be likely to get the start tomorrow. (The Goalie Guild)
vs
Tuukka Rask
Likely @ 11:22am EST
11:22am 'Tuukka Rask off the ice first for the Bruins. Looks like he'll get the start against the Oilers.' (Joe Haggerty)
10:51am 'Tuukka Rask was off first. Thomas staying on to take shots from Kampfer.^BISH' (@NHLBruins
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 21:26   #11
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Khabibulin startar inte, skönt
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 21:48   #12
 
patrik_gs avatar
 
Reg.datum: feb 2010
Ort: Åre
Inlägg: 2 963
Sharp$: 4616


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Dunka in på Boston (1.90)

Hysterisk målform och nu har det lossnat på allvar. Fyra raka segrar hemma mot Edmonton för övrigt. Edmonton bra form med, men känns som om dom överpresterat på slutet.
__________________
Varje dag är en ny speldag
patrik_g är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 22:03   #13
 
Reg.datum: nov 2011
Inlägg: 174
Sharp$: 86


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

patrik_g

Vart läser du om lagen?
Jakob10 är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-10, 22:46   #14
 
Reg.datum: okt 2011
Inlägg: 96
Sharp$: 1233

2013/2014
Stats: 348 - 309 - 22
ROI: 144.63%
Vinstprocent: 52.97%

Standard

Jag som några kanske redan sett är helt ny till NHL, ryggat mycket på sistone och då även sett massa matcher de senaste 2,3 veckorna. Och som en ny NHL åskådare så vet man inte vem man ska hejja på, självklart hejjar man på spelet du har lagt. Men nu när man sett Boston lira flera matcher så måste jag säga att jag gillar dom, kan ingeting om ishockey, men dom spelar ju sjukt bra.
Sen så hjälper de amerikanska kommentatorerna till lite med att få namnen att låta coolt. Bergeeron, Merchaaand. Och en jätte till Chara som jag väntar på och hoppas se någon bråka med honom.
Go Bruins
Omid_ad är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Gammal 2011-11-11, 02:28   #15
 
Reg.datum: aug 2011
Ort: Sthlm
Inlägg: 195
Sharp$: 1169


Stats: - -
ROI: %
Vinstprocent: %

Standard

Boston har imponerat på senare tid, i alla fall de matcher jag sett, mål i massor ikväll men varför står in gamle gnaget keepern för?
highwon är inte uppkopplad   Ge poäng Svara med citat
Svara



td